JuriBlox voor Accountancy

Vanaf het begin van het contract tot de aankoop stelt JuriBlox jouw juridische en inkoopteams in staat om hun contractgoedkeuringen en -beoordelingen te stroomlijnen en te synchroniseren.

De automatische workflows van JuriBlox stellen jouw bedrijf in staat om alle aankoopovereenkomsten bij te houden, goed te keuren en te monitoren.

Een greep uit Onze klanten

Logo DAS Rechtsbijstand
Logo Coöperatie VGZ
Logo Van Lanschot Kempen
Univé Logo
Thuiswinkel

Efficiency voor accountants

Een complete oplossing

Gestandaardiseerd en uniform werken maar toch ruimte laten voor efficiënt maatwerk. JuriBlox biedt het beste van beide werelden door te werken met (eigen) geautomatiseerde modellen en de vrijheid/flexibiliteit te bieden die voor het maatwerk nodig is.

Focus op wat belangrijk is

De ultieme ontzorging

De combinatie van onze krachtige vragenlijsten en geavanceerde workflows zorgen er voor dat je altijd op de hoogte bent van elk document dat afwijkt van jouw standaard. Geef het tijdrovende werk van het opstellen en controleren van routine documenten uit handen, zodat jij je kunt concentreren op strategische en complexe juridische kwesties. Met de strakke processen van JuriBlox kunnen documenten snel en nauwkeurig worden opgesteld en ben je altijd zeker van de inhoud.

Integreer met andere applicaties​

Volledige ontzorging met partners​

JuriBlox integreert zijn diensten naadloos met andere applicaties voor een complete dienstverlening.
Rond gecreëerde documenten af met een van de talloze ondertekendiensten of beheer uw contracten naadloos in geavanceerde contract lifecycle management systemen zoals Contractify.

Ben je klaar om jouw processen te automatiseren?