** upgrade mogelijk
€ 0 p/m
€ 0 p/m
€ 375 p/m
€ 375 p/m
€ 725 p/m
€ 725 p/m
Private cloud**
FAQ
Wil je meer weten over bijvoorbeeld de contractsduur, implementatie of de functionaliteiten? Lees dan hieronder de veelgestelde vragen.
Wat is de contractsduur?
Standaard hanteert JuriBlox een contractstermijn van 12 maanden. Voor meerjarige contracten wordt een korting gehanteerd.
Op het Free en Basic pakket zit een documentlimiet, hoe werkt dit?
Het documentlimiet geldt voor het totaal van documenten in uw omgeving. Dit aantal is dan ook niet gebonden aan een periode.
Verzorgen jullie ook de implementatie?
Indien implementatie gewenst is, bijvoorbeeld op het gebied van bouwen van templates of totale toepassingen, dan kunnen wij daarbij ondersteunen dan wel geheel ontzorgen. U krijgt van ons in dat geval een overzichtelijke maatwerkofferte.
Is het mogelijk te betalen in een andere valuta?
Dit is zeker mogelijk. U kunt bijvoorbeeld bij ons aangeven in dollars te willen betalen. Wij zorgen dat deze valuta verwerkt wordt op de factuur.
Onze organisatie werkt met inkoopvoorwaarden. Accepteren jullie die?
Wij hanteren onze eigen algemene voorwaarden. Als u inkoopvoorwaarden hanteert, beoordelen wij die voor acceptatie in geval van het “Extended” en “Enterprise” pakket. Meestal maken wij een bijlage waarin wordt beschreven welke bepalingen niet geaccepteerd worden en welke aanvullingen op de voorwaarden nodig zijn. Hetzelfde geldt voor uw model verwerkersovereenkomst.
Hoe ziet de intake er uit?
Dit kan op twee manieren. U kunt zelf een demo account aanvragen en JuriBlox proberen. Het is ook mogelijk om een afspraak te maken. In verband met COVID19 zijn alle afspraken via videobellen. Als we van COVID19 verlost zijn, maken we graag weer een afspraak op locatie of bent u bij ons van harte welkom op kantoor. Tijdens de intake vragen wij de behoeften uit en krijgt u na afloop een ingericht demo account.