Werk slimmer met JuriBlox Legal Suite

Nauwkeurige juridische documenten zijn onmisbaar voor je organisatie. Maar door toenemende werkdruk is de kans groot dat processen vertragen, documenten inconsistent zijn en fouten of risico’s bevatten. Dat is verleden tijd met de JuriBlox Legal Suite.

Eén online tool om documenten te creëren, samen te werken, uit te onderhandelen met derden, digitaal te ondertekenen en centraal te archiveren. Het gehele proces in één slimme tool. Veilig, gecontroleerd en inclusief versiebeheer.

Kennisbeheer
Alle voordelen op een rij

Low-code progammeren
Binnen JuriBlox is het mogelijk om rekenkundige modellen toe te passen en je eigen apps te bouwen en extern beschikbaar te maken.

Geautomatiseerde documenten
Creëer geautomatiseerde documenten eenvoudig door gebruik te maken van templates en bijbehorende vragenlijsten.

Real-time onderhandelen
Het heen-en-weer sturen van documenten is verleden tijd. Onderhandel online in één betrouwbare omgeving waarin alle handelingen worden gelogd.

Workflows
Goedkeuring door andere gebruikers, acties na het beantwoorden van een bepaalde vraag. JuriBlox maakt diverse workflows mogelijk.

Document management
Houd al je documenten bij op een centrale beveiligde plaats met uitgebreide zoekmogelijkheden. Documenten kunnen worden voorzien van tags.

Elektronisch ondertekenen
Laat documenten vanuit het platform direct door een of meerdere (externe) personen ondertekenen waarvan de elektronische handtekening rechtsgeldig is.

Probeer JuriBlox of vraag een demo

We laten je graag zien waar we trots op zijn. Daarom geven we je accountgegevens van een demo-account of een vrijblijvende demonstratie van ons platform. In geval van vragen denken onze legal tech specialisten graag vrijblijvend met je mee.

Deze klanten gingen je voor